• Aleksander Løkken
  • Amalie Uchenna Odu
  • Anja Fladby
  • Børge Bentsen
  • Caroline Meier
  • Charlotte Røsnes Hansen
  • Erling Hilstad
  • Helle Næss
  • Inger Mari Voie
  • Julia Holm
  • Karoline Hol Blomstrand
  • Kine Solbakken
  • Klaus Klausen Espedal
  • Magnus Villadsen
  • Marit Stolpestad
  • Marthe Hov Jacobsen
  • Michelle Walberg
  • Nicklaes Damkær Thomsen
  • Olav Lindquist
  • Petter Straumsnes Myrbakken
  • Stine Frivåg

Digital historiefortelling

I april inviterer Reis Nord til workshop i «Digital historiefortelling» for reiselivet i Nord-Norge. Dette kurset er for deg som VET du bør være aktiv på sosiale media, men som likevel ikke får det til. Kursholder er Egga Utvikling ved Marte Wiik.

 

Kurset passer perfekt for deg som:

- vet hvor fantastisk produktet ditt er
- vet hvem målgruppen din er
- nå er klar for å la verden også vite det

Vi skal møtes LIVE (så husk å rydd bort tørkestativet i stua 😉) på nett TO ganger i løpet av samme uke. Kurset varer 90 minutter hver gang. Det blir i tillegg oppgaver mellom kursdagene (de finner du i en lukket Facebookgruppe).

Kurset koster kr. 550,- og påmeldingen er bindende.

Faglig ansvarlig er Egga Utvikling ved Marte Wiik som er designer, kommunikasjonsrådgiver og SoMe nerd 😉

Kursdatoer og påmeldingsinformasjon:

Klikk på lenkene med dato og klokkeslett som passer best for deg for å melde deg på. Alle kursene er like, men ettersom det max er 20 deltakere per kurs, kjører vi tre kurs. Du får tilsendt påloggingsinformasjon til clickmeeting per e-post etter påmelding. 

 

Kurs A
Mandag 19. og onsdag 21. april, kl. 10.00-11.30 (begge dager)


Kurs B
Mandag 19. og onsdag 21. april, kl. 12.30-14.00 (begge dager)


Kurs C
Mandag 26. og onsdag 28. april, kl. 10.00-11.30 (begge dager)

Reiselivet i nord skal bli best på nett

Kurset «Digital historiefortelling» handler om hvordan man bruker sosiale medier som et konkret verktøy for å nå deres målgrupper.

Som en del av kurset skal vi også innom «ansvarlig markedsføring». Kort fortalt handler dette om å sikre samsvar mellom leveranse og kommunikasjon, som gjør din region til et godt sted å bo og besøke, sier Astrid Berthinussen, reiselivssjef i Visit Vesterålen.

“Sosiale medier er som alle andre relasjoner. Man må investere tid for å få noe igjen, og ikke minst tørre å være deg selv. Vi er ikke lojale til bedrifter, vi er lojale til menneskene bak.”
Marte Wiik